ا
-
ابراهیمی، احمد
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
-
اژدری، فاطمه
نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه بین ذهنآگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
-
اسدزاده، حسن
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
اسکندری، نجمه
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
اسماعیلی، بهرام
تبیین علّی تحصیلگریزی دانشآموزان بر اساس ذهنآگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
-
البرزی، محبوبه
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
البرزی، محبوبه
بررسی نقش نگرشهای والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانشآموزان به مدرسه: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
-
ایزدی فرد، فاطمه
تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
فراتحلیل روابط مولفههای روانشناسی مثبتنگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
-
بزرگ پوری، مروارید
نقش واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
ت
-
تقوایی نیا، علی
تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
ج
-
جعفری، اصغر
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
جوکار، بهرام
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
ح
-
حسینچاری، مسعود
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
خ
-
خرمایی، فرهاد
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
-
خرمایی، فرهاد
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
-
خوشبخت، فریبا
بررسی نقش نگرشهای والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانشآموزان به مدرسه: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
د
-
درتاج، فریبرز
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
درفشان، مریم
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روانشناختی بر جهتگیری آینده و خودشکوفایی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
ر
-
ربانی خوراسگانی، علی
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
-
رحیمی، مهدی
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطهی کنترل تلاشمند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
-
رسول زاده طباطبایی، سید کاظم
نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیشبینی سلامت روان دانشجویان با سابقهی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
-
رضائی زاده، مرتضی
عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگیهای یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
رضایی، آذرمیدخت
نقش واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
-
رمضانی، مرضیه
رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همهگیری کووید-19: نقش واسطهگری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
ز
-
زارع، مریم
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطهی کنترل تلاشمند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
-
زارع، معصومه
نقش واسطهگری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنشوری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
-
زارعی ساروکلائی، مائده
عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگیهای یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
زاهد، سعیده
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
زکی زاده، مریم
بررسی نقش نگرشهای والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانشآموزان به مدرسه: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
س
-
سرایداری، ادیب
بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاسهای پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشیکیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
-
سلامت، سیده پریسا
اثربخشی آموزش مهارت دیدگاهگیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
-
سهرابی، نادره
تبیین علّی تحصیلگریزی دانشآموزان بر اساس ذهنآگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
ش
-
شارکیان، حانیه
نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیشبینی سلامت روان دانشجویان با سابقهی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
-
شانه ساززاده، احمد
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
-
شریفیان، فریدون
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
-
شفیعی، الهام
بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
-
شفیعی، مریم
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
شمس، غلامرضا
عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگیهای یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
اثربخشی آموزش مهارت دیدگاهگیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
-
شیربگی، ناصر
بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاسهای پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشیکیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
ص
-
صادق زاده، مرضیه
رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همهگیری کووید-19: نقش واسطهگری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
-
صدیقی ارفعی، فریبرز
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
صفری، مریم
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
ع
-
عالی، شهربانو
نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیشبینی سلامت روان دانشجویان با سابقهی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
-
عبدالملکی، جمال
وارسی پایایی و روایی پرسشنامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیمهای معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
ف
-
فرخی، نورعلی
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
فولادچنگ، محبوبه
نقش واسطهگری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنشوری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
-
فولادچنگ، محبوبه
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روانشناختی بر جهتگیری آینده و خودشکوفایی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
-
قدومی زاده، فاطمه
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
-
قنبری، سیروس
وارسی پایایی و روایی پرسشنامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیمهای معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
-
قهرمانی، محمد
عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگیهای یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
ک
-
کاظمی، سلطانعلی
نقش واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
-
کدیور، پروین
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
کشت کار، فاطمه
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
کشتورز کندازی، احسان
تبیین علّی تحصیلگریزی دانشآموزان بر اساس ذهنآگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
-
کمری، سامان
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
-
کورش نیا، مریم
نقش واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
م
-
محمدی، مهدی
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
محمدی، مهدی
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
محمدی مولود، سعید
فراتحلیل روابط مولفههای روانشناسی مثبتنگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
-
محمودنژاد، خاتون
اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
-
مصباحی پور، نیره
بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
-
مهیاری فر، شایسته
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطهی کنترل تلاشمند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
-
میرغفاری، فاطمه
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
ن
-
ناصری جهرمی، رضا
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
-
نوشادی، ناصر
تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
ی
-
یزدانی، فاطمه
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
-
یزدانی ورزنه، محمدجواد
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
یوسفی، فریده
نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه بین ذهنآگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد