نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، احمد شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
  • ارجمندنیا، علی اکبر بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
  • اژدری، فاطمه نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
  • اسدزاده، حسن تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • اسکندری، نجمه مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • اسماعیلی، بهرام تبیین علّی تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان بر اساس ذهن‌آگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
  • البرزی، محبوبه تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • البرزی، محبوبه بررسی نقش نگرش‌های والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانش‌آموزان به مدرسه: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
  • ایزدی فرد، فاطمه تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]

ب

  • بدری گرگری، رحیم فراتحلیل روابط مولفه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
  • بزرگ پوری، مروارید نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]

ت

  • تقوایی نیا، علی تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]

ج

  • جعفری، اصغر مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • جوکار، بهرام اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]

ح

  • حسینچاری، مسعود اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]

خ

  • خرمایی، فرهاد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
  • خرمایی، فرهاد اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
  • خوشبخت، فریبا بررسی نقش نگرش‌های والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانش‌آموزان به مدرسه: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]

د

  • درتاج، فریبرز تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • درفشان، مریم مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روان‎شناختی بر جهت‌گیری آینده و خودشکوفایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]

ر

  • ربانی خوراسگانی، علی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
  • رحیمی، مهدی نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه‌ی کنترل تلاش‌مند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
  • رسول زاده طباطبایی، سید کاظم نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
  • رضائی زاده، مرتضی عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • رضایی، آذرمیدخت نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
  • رمضانی، مرضیه رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]

ز

  • زارع، مریم نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه‌ی کنترل تلاش‌مند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
  • زارع، معصومه نقش واسطه‌گری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنش‌وری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
  • زارعی ساروکلائی، مائده عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • زاهد، سعیده تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • زکی زاده، مریم بررسی نقش نگرش‌های والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانش‌آموزان به مدرسه: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]

س

  • سرایداری، ادیب بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاس‌های پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشی‌کیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
  • سلامت، سیده پریسا اثربخشی آموزش مهارت دیدگاه‌گیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
  • سهرابی، نادره تبیین علّی تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان بر اساس ذهن‌آگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]

ش

  • شارکیان، حانیه نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
  • شانه ساززاده، احمد شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
  • شریفیان، فریدون شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
  • شفیعی، الهام بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
  • شفیعی، مریم واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • شمس، غلامرضا عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • شیخ الاسلامی، راضیه اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
  • شیخ الاسلامی، راضیه اثربخشی آموزش مهارت دیدگاه‌گیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
  • شیربگی، ناصر بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاس‌های پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشی‌کیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]

ص

  • صادق زاده، مرضیه رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
  • صدیقی ارفعی، فریبرز مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • صفری، مریم تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]

ع

  • عالی، شهربانو نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
  • عبدالملکی، جمال وارسی پایایی و روایی پرسش‌نامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیم‌های معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]

ف

  • فرخی، نورعلی تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • فولادچنگ، محبوبه نقش واسطه‌گری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنش‌وری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
  • فولادچنگ، محبوبه مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روان‎شناختی بر جهت‌گیری آینده و خودشکوفایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]

ق

  • قاسم زاده، سوگند بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
  • قدومی زاده، فاطمه اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
  • قنبری، سیروس وارسی پایایی و روایی پرسش‌نامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیم‌های معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
  • قهرمانی، محمد عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]

ک

  • کاظمی، سلطانعلی نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
  • کدیور، پروین تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • کشت کار، فاطمه واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • کشت‌ورز کندازی، احسان تبیین علّی تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان بر اساس ذهن‌آگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
  • کمری، سامان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
  • کورش نیا، مریم نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]

م

  • محمدی، مهدی تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • محمدی، مهدی واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • محمدی مولود، سعید فراتحلیل روابط مولفه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
  • محمودنژاد، خاتون اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
  • مصباحی پور، نیره بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
  • مهیاری فر، شایسته نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه‌ی کنترل تلاش‌مند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
  • میرغفاری، فاطمه تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • نصر اصفهانی، احمدرضا شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
  • نوشادی، ناصر تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]

ی

  • یزدانی، فاطمه شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
  • یزدانی ورزنه، محمدجواد مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • یوسفی، فریده نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]